Πολιτική Παράταξη στην Αλεξανδρούπολη εναντίον blogger. Προσπαθούν να τον "μπλοκάρουν" με ασύστολα ψεύδη και συκοφαντίες! Δείτε τις αποδείξεις!!!

Κύριε Κογιομτζή,
Το ότι δεν διαψεύσατε το περιεχόμενο της τηλεφωνικής μας συνομιλίας υπογραμμίζει την έντιμη στάση σας απέναντί μου. Παράλληλα όμως αποδεικνύει την ενθουσιώδη και ανώριμη στάση του κυρίου Δρακόπουλου τον οποίο βέβαια...
συγχωρώ λόγω της νεαρής του ηλικίας και της έλλειψης εμπειρίας.


Εκτιμώ το γεγονός ότι δεν...απαιτήσατε ποτέ την διαγραφή του mail σας από την δημοσιογραφική μου ατζέντα που εσείς ο ίδιος μάλιστα στο κοντινό παρελθόν μου έχετε δώσει!!!

Είμαι βέβαιος λοιπόν πως κατανοείτε απόλυτα ότι το επίμαχο email που σας έστειλα καμία σχέση δεν έχει με spam όπως διατείνεται ο συνεργάτης σας.  

Εκτός αν όσα απασχολούν την τοπική και γενικότερη πολιτική σκηνή ή τις αγωνίες του κόσμου της Θράκης και όλης της Ελλάδας είναι για τον κύριο Δρακόπουλο απλώς ...οδοντόκρεμες!
Μόνο αυτό δικαιολογεί την εμμονή του περί spam
(μηνύματα με διαφημιστικό υλικό και εμπορικό σκοπό) που ουδέποτε σας έστειλα.


Άλλωστε κύριε Κογιομτζή γνωρίζετε πολύ καλά πως όταν χρειαστεί να διαφημίσω οτιδήποτε μπορώ να το κάνω χωρίς την ανάγκη βοηθημάτων αυτού του τύπου. Η εμπειρία μιας ολόκληρης ζωής στο χώρο της διαφήμισης είναι αρκετή .

Γνωρίζετε επίσης πως υπηρετώντας την υποχρέωσή μου δεν επεδίωξα δημόσιες σχέσεις, 
 ποτέ δεν χαρίστηκα σε κανέναν και ούτε θα χαριστώ.

Γνωρίζετε ακόμη πως με την παρουσία μου στα κοινά - που υποστηρίζεται από την ιδιότητά μου- δεν είναι λίγες οι φορές που δημιουργήθηκαν συγκρουσιακές καταστάσεις με ωφέλιμο και δημιουργικό αποτέλεσμα

Και δεν πειράζει! Ας στεναχωρηθείτε  λίγο ή ας ενοχληθείτε όσο θέλετε που θα σας πω... ότι κάποιες φορές με την παρουσία και τον λόγο μου, άθελά μου ίσωςέχω υποκαταστήσει στοιχειωδώς την αντιπολίτευση.


Κύριε Κογιομτζή παραταξιακά "βρείτε τα λίγο" γιατί μυρίζομαι πως γενικότερα κάτι δεν πάει καλά. Σε ότι αφορά την άποψή μου μακάρι ο κύριος Δρακόπουλος να είναι διαχειριστής μόνο της σελίδας σας, αν και εκεί δεν βλέπω να αποτυπώνει με σοβαρότητα άποψη που προσφέρετε για πολιτικό λόγο. Σοβαρότης μηδέν. Αυτό δεν είναι Μαζί Πάμε Μπροστά αυτό είναι... μόνοι σας πάτε πίσω.

Η σύγχυση στην παράταξη σας καθρεφτίζεται ακόμα και σε πολύ απλά πράγματα που όμως αναδεικνύουν μεγάλα κενά. Θα το καταλάβετε αυτό διαβάζοντας παρακάτω τις προκλητικές ανοησίες του συνεργάτη σας που ούτε λίγο ούτε πολύ... σας κάνει να φαίνεστε σκιώδης και άβουλος.

Αν εσείς του το επιτρέπετε, εγώ καμία αντίρρηση δεν μπορώ να έχω. Θυμηθείτε όμως ότι καθημερινά κρίνεστε και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι κάθε απλός πολίτης.

ΟΡΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ

Κύριε Ζωγράφε,

Σας γνωρίζω, πως έχω οριστεί από τον κ. Κογιομτζή διαχειριστής της ιστοσελίδας της παράταξης, των email της και της σελίδας της στο Facebook.

...ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΩΤΩ:  και της Παράταξης όμως !!! Και του ιδίου μήπως; Κε Κογιομτζή (?) (?) (?) ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ!!!


Το συγκεκριμένο email που αναφέρετε δεν είναι το προσωπικό του, χρησιμοποιείται στο λογαριασμό της παράταξης στο Facebook και το έχουν χρησιμοποιήσει στο παρελθόν πολλά στελέχη της παράταξης για τις ανάγκες της.

ΣΧΟΛΙΟ - ΑΠΛΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ:
 Μάλιστα! Χρήση Προσωπικού mail του Αρχηγού μιας παράταξης για τις... επικοινωνίες της! Δηλαδή αυτό: kogiomtzism@gmail.com.
 
 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;;; (pamemprosta@gmail.com) 
 

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ το mail  ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο κος Δρακόπουλος ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ  Δεν έστειλα Τίποτα Απολύτως!

Κύριε Κογιομτζή Κάποιοι έστω και άθελά τους... ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ!!!
 

Ή τουλάχιστον είναι ανεπαρκείς για οποιοδήποτε αντικείμενο διαχείρισης και επομένως ας τους δοκιμάσετε καλύτερα σε άλλους τομείς γιατί εδώ ...δεν τό 'χουν!!!

Συγχαρητήρια, λοιπόν, με την ανάρτησή σας αποκαλύψατε ποιος κρύβεται πίσω απ’τα email της παράταξης :-)

ΣΧΟΛΙΟ:
 Μα τι ωραίες φατσούλες! Δείτε τις στο τέλος της λέξης "παράταξης"!!! ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΙΝΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΑΣ και ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!!!   Κύριε Κογιομτζή Κάποιοι που έχουν άγνοια ευθύνης... ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ!!!

Για αναρτήσεις, απαντήσεις σε email κλπ που φέρουν την υπογραφή μου δεν ζητώ την άδεια του κ. Κογιομτζή αλλά δρω εν λευκώ και με προσωπική μου ευθύνη, όπως κάνω και τώρα.

ΣΧΟΛΙΟ:
ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΟ "δρω εν λευκώ"
 ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΩΣ Και το χάλι της παράταξης! Μεγάλο χάλι Μιχάληηηη!!!
( Μιχάλης Κογιομτζής. Αρχηγός της Παράταξης, Μαζί Πάμε Μπροστά)


Είναι πρόβλημά σας αν θέλετε να κάνετε θέμα στην ιστοσελίδα σας την αίτησή μου για διαγραφή από τη λίστα αλληλογραφία σας. Τα μηνύματά σας είναι spam. Δεν συναινέσαμε ποτέ στην αποστολή email από εσάς.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΕΔΩ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!!! mail που ποτέ δεν εστάλη ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΕ... ΚΑΙ spam! 
 ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ (pamemprosta@gmail.com) ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ "ΘΕΜΑΤΑΚΙ" ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ... 

Κύριε Κογιομτζή ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ! ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟ MAIL kogiomtzism@gmail.com. ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ!!! ΚΑΙ  ΠΡΟΣ  ΤΙΜΗ ΣΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΩ!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ:
1) ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟ MAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ.   (pamemprosta@gmail.com)

2) Από την επικοινωνία μου με τον κο Κογιομτζή αποδεικνύεται πως δεν μου ζήτησε την διαγραφή του mail του απο την δημοσιογραφική μου ατζέντα ή "λίστα" όπως εσείς την ονομάζετε. 
ΑΝΤΙΘΕΤΑ διαχώρισε τη θέση του και πιστεύω καλώς διότι γνωρίζει την γενικότερη λογική των επικοινωνιών και της διαχείριση Ανθρωπίνων σχέσεων! Αν δεν κατάλαβα εγώ σωστά ας με διαψεύσει ο ίδιος ή ας με διορθώσει ίδιος! ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ mail ΤΟΥ


 3) ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ SPAM "ΓΕΝΝΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΜΟΥ " ΑΛΛΟΥ!!! ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ  ΕΠΙΡΕΑΖΕΣΤΕ Ή  ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ ΥΠΟΚΙΝΗΣΤΕ...ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΑ!!!  ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΞΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ!

4) Καλή η προσπάθεια να εντυπωσιάσετε τον Αρχηγό σας ΑΛΛΑ Ατυχήσατε γιατί ΠΕΣΑΤΕ ...ΣΕ ΜΕΝΑ.!  
Λυπάμαι που σας χάλασα το πανηγυράκι! Μακριά από μένα όμως, σίγουρα θα έχετε καλύτερη τύχη! Μακριά από μένα  τέτοιες συμπεριφορές.  ΜΑΚΡΙΑ ΟΜΩΣ!!!

Θανάσης Ζωγράφος
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου