Νταμπέβσκα: "Ήθελα να αγωνιστώ σε υψηλότερο επίπεδο, όνειρό μου να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ"



Την πρώτη της συνέντευξη ως παίκτρια της Ντουναβάρος, παραχώρησε στην επίσημη ιστοσελίδα της νέας της ομάδας, η Σάνια  Νταμπέβσκα, η οποία την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στην Ελλάδα με τη φανέλα της Νέας Ιωνίας.
Η 24χρονη πίβοτ μίλησε, μεταξύ άλλων, για την απόφασή της να ασχοληθεί με το χάντμπολ, αλλά και για το "πέρασμα" της από τη χώρα μας.

Για τα πρώτα της "βήματα" στο άθλημα ανέφερε:

"Ξεκίνησα να παίζω όταν ήμουν 11 ετών, στην πόλη στην οποία γεννήθηκα, το Γκόστιβαρ. Στα 14 «μετακόμισα» στη Μέταλουργκ, όπου και συνέχισα την εκπαίδευσή μου. Κλήθηκα στην εθνική ομάδα Νεανίδων της Β. Μακεδονίας και στη συνέχεια μου δόθηκε η ευκαιρία να αγωνιστώ και με τη γυναικεία ομάδα. Μέχρι στιγμής, έχω παίξει σε 20 παιχνίδια, έχοντας πετύχει 60 γκολ".

Για το "πέρασμά" της από τη Νέα Ιωνία σχολίασε:

"Έπαιξα ένα φιλικό παιχνίδι κόντρα στη Νέα Ιωνία και μετά τη λήξη του, ο πρόεδρος της ομάδας με ρώτησε αν θα ήθελα να έρθω στον σύλλογο. Η προσφορά που μου έγινε ήταν πολύ καλή. Πέρασα ένα χρόνο στην Ελλάδα, αλλά ήθελα να αγωνιστώ σε υψηλότερο επίπεδο. Θεωρώ ότι το ουγγρικό είναι ένα από τα καλύτερα Πρωταθλήματα και θα με βοηθήσει να εξελιχθώ. Είμαι πρόθυμη και ελπίζω ότι αυτή η μεταγραφή είναι καλή για το μέλλον μου. Το όνειρό μου είναι να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ."



Για τη μεγαλύτερη επιτυχία, στην έως τώρα πορεία της, ανέφερε:

"Είχα την τιμή να κερδίσω πέντε φορές το Πρωτάθλημα Β. Μακεδονίας με την Μέταλουργκ και δύο φορές το Κύπελλο. Κάναμε επίσης και μερικές καλές εμφανίσεις στο Τσάλεντζ Καπ. Ωστόσο ξεχωρίζω το Κύπελλο με την Κουμάνοβο".


Για τα δυνατά της σημεία και για τη στιγμή που της έχει "χαραχθεί" στη μνήμη δήλωσε:

"'Είμαι παίκτρια που βασίζεται στη δύναμη, αλλά αυτό είναι κάτι απαραίτητο στη θέση μου. Μου αρέσει να κερδίζω πέναλτι. Όταν παίζω, δίνω  το εκατό τοις εκατό, νομίζω ότι μπορώ να παραμείνω συγκεντρωμένη ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις, παρακινώντας τις συμπαίκτριές μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το παιχνίδι Μέταλουργκ εναντίον Βαρντάρ. Ήταν ο τελευταίος αγώνας του Πρωταθλήματος και απέμεναν μόλις πέντε δευτερόλεπτα πριν τη λήξη. Κατάφερα να κλέψω την μπάλα και σκόραρα το νικητήριο γκολ για την ομάδα μου, έχοντας τρέξει όλο το γήπεδο".

Τέλος, η Νταμπέβσκα αναφέρθηκε στα χόμπι της:

"Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά η οδήγηση και ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας με χαλαρώνει. Επίσης, μου αρέσει ότι σχετίζεται με την αδρεναλίνη, όπως η πτώση με αλεξίπτωτο ή το παίντμπολ. Απλά πράγματα όπως το τρέξιμο ή η προετοιμασία για μια σεζόν, για παράδειγμα, δεν με ενθουσιάζουν, δεν τα απολαμβάνω πραγματικά, αλλά όταν πρόκειται να παίξω ένα παιχνίδι, θα μπορούσα να τρέχω όλη μέρα".





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου